Anunt desfasurare concurs
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1564
ANUNT
Privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacantă de guard (studii medii), treapta profesionala I, în cadrul
Compartimentului Administrativ si gospodarire comunala , Comuna Moftin
Primaria Comunei Moftin, Judetul Satu Mare,
-
în temeiul art.5 din H.G. nr. 286/2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și complectările ulterioare,
-
avand in vedere HCL nr. 60/27.11.2020 privind aprobarea organigramei si a statului de functii din cadrul primariei Comunei Moftin
-
postul de guard fiind vacant in urma incetarii de drept al contractului individual de munca al angajatului care a ocupat acest post
organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacantă de guard (studii medii), treapta profesionala I, în cadrul Compartimentului Administrativ si gospodarire comunala , Comuna Moftin
Probele de concurs sunt: selectia dosarelor, proba scrisa si interviu.
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
-
proba scrisă în data de 23.06.2021 , ora 10.00, la sediul instituției;
-
proba interviu : data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa, la sediul instituției.
Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 15.06.2021, ora 15.00, la sediul instituției.
Date contact: secretarul comisiei , telefon 0261875116.
CONDITII GENERALE DE INSCRIERE LA CONCURS:
- au cetăţenie română, cetăţenia altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România.
- cunosc limba română scris şi vorbit.
- au vârsta minimă reglementată de prevederile legale.
- au capacitate deplină de exerciţiu.
- au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.
- îndeplinesc condiţiile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs.
- nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care implică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
CONDITII SPECIALE
- studii medii: studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat
- să aiba domiciliul in Comuna Moftin
- vechime in munca minim 3 ani.
- Apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar de concurs, care va conţine următoarele documente:
1). Cerere de înscriere la concurs adresată Primarului comunei ,
2). Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3). Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări , copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4). Copia carnetului de muncă, semnata pentru conformitate cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
5). Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6). Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7). Curriculum vitae;
8). Alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
In cazul documentului prevăzut la pct.5, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la pct. 2, 3,4 şi 8 vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
Nu se adminit dosare incomplete.
BIBLIOGRAFIE
-
art. 538-579 din OUG nr. 57/2019 privind codul administrativ, actualizat
-
Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicata, cu modificările şi completările ulterioare.
ROMÂNIA Aprob,
JUDEŢUL SATU MARE Primar,
PRIMARUL COMUNEI MOFTIN
___________________________________________________________________________
FIŞA POSTULUI
Informaţii generale privind postul :
1. Denumirea postului GUARD
2. Nivelul postului funcţie contractuală de execuţie
3. Scopul principal al postului :
-
Efectuarea curateniei in conditii corespunzatoare.
5. Condiţii specifice pentru ocuparea postului :
-
Studii de specialitate : studii medii, treapta I
-
Perfecţionări ( specializări) : -
-
Cunoştinţe de operare pe calculator : nu este cazul ;
-
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare : uşurinţă, claritate şi coerenţă în comunicare, sociabilitate, capacitate şi relaţionare de lucru în echipă şi adaptabilitate la nou ;
5.Atribuţiile postului :
-
-efectueaza zilnic curatenia in conditii corespunzatoare , raspunde de starea de igiena a birourilor, coridoarelor, toaletelor, scarilor, mobilierului, ferestrelor, a curtii – la sediul primariei si la alte imobile aflate in proprietatea Comunei Moftin;
-
-mentine in perfecta stare de curatenie prin stergerea prafului zilnic (mobilier , aparatura)
-
-ingrijeste si raspunde de obiectele de inventar puse la dispozitie;
-
-indeplineste si functia de curierat;
-
-efectueaza aerisirea periodica a salilor si raspunde de incalzirea corespunzatoare a acestora;
-
-transporta gunoiul si rezidurile in conditii corespunzatoare, raspunde de depunerea lor corecta in recipiente;
-
-la sfarsitul programului verifica instalatia de apa , controleaza ferestrele, stinge lumina, inchide geamurile, semnaland imediat orice neregula in scris sau, dupa caz oral;
-
-este dator sa cunoasca si sa respecte instructiunile privind prevenirea si stingerea incendiilor;
-
-supravegherea functionarii corpurilor de iluminat si de incalzit;
-
-aducerea la cunostinta viceprimarului in mod operativ, a oricaror aspecte negative care ar putea pune in pericol buna functionare a spatiului supravegheat (functionare iluminat , grupuri sanitare sisteme de blocare usi , ferestre, instalatie termica);
-
-solicita din timp pe baza de referat materialele necesare pentru curatenie;
-
-respectarea stricta a programului de lucru;
-
-indeplineste si alte sarcini primite de la primar.
-
-pe timp de iarna, face fucul in sobele de teracota
-
-respectă şi răspunde de respectarea normelor de Protectie a muncii şi de P.S.I ;
-
Are obligaţia respectării Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale aparatului de specialitate a primarului, a Regulamentuluu de Ordine Interioară ale aparatului de specialitate a primarului ;
-
sã respecte normele de prevenire şi stingere a incendiilor, normele de protecţie a muncii, sã contribuie la evitarea accidentelor la locul de muncã;
-
sa isi desfasoare activitatea, in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala, atat propria persoana cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca.
-
Sa utilizeze corect aparatuta pusa la dispozitie
-
sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care are motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;
-
Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;
-
Sa nu procedeze la scoaterea din functiune, modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;
-
Primarul poate să-i delege şi alte atribuţii prevăzute de lege, după caz.
ÎNTOCMIT,
-
Numele şi prenumele : Merker Iosif
-
Funcţia publică de conducere : Vicepriar
-
Semnătura : _________________
-
Data întocmirii : _____________
LUAT LA CUNOŞTINŢĂ de către ocupantul postului,
1. Numele şi prenumele : _______________
2. Funcţia contractuală : GUARD
3. Semnătura ________________
4. Data _____________________
Anunt campanie vaccinare
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1976
Convocator
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1729
Anunt
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1781
Convocator
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1604
ROMANIA
JUDETUL SATU MARE
PRIMARIA COMUNEI MOFTIN
Nr.1752 /29.03.2021
C O N V O C A T O R
In conformitate cu prevederile art 133 alin.2 lit.a), art. 134 alin.1 lit.a), alin.2, alin.3,lit.b), alin.4, alin.5 din OUG nr. 57/2019 privind codul administrativ, se convoaca Consiliul Local al Comunei Moftin in sedinta extraordinară, cu convocare de îndată, in CAMINUL CULTURAL din localitatea Moftinu Mic, la data de 30.03.2021, ora 10,00 cu urmatorul proiect al :
ORDINII DE ZI
-
Proiect de hotarare nr.16/29.03.2021 privind aprobarea Parteneriatului pentru dezvoltare locala, între Comuna Moftin si ASOCIATIA CAMERA MESTESUGARILOR, în vederea depunerii și implementării proiectului finantat prin Programul Operational de capacitate administrativa (POCA), axa prioritara I, OS 1.2 – Dezvoltarea si implementarea de politici si instrumente unitare si moderne de management al resurselor umane. Inițiatorul Proiectului de hotărâre este primarul Comunei Moftin
-
Proiect de hotarare nr.17/29.03.2021 privind proiectul ,,Creșterea gradului de utilizare a internetului în unitățile de învățământ din Comuna Moftin, pentru a asigura desfășurarea în bune condiții a serviciului public de educație în contextul riscului de infecție cu coronavirus SARS-CoV-2”. Inițiatorul Proiectului de hotărâre este primarul Comunei Moftin
-
Diverse
Comisiile de specialitate cărora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotărâri:
-
Comisiile de specialitate
Numarul proiectului de hotărâre
agricultură, activități economico – financiare,
protectia mediului si turism
PH nr. 17/2021
activitati social culturale, culte, invatamant, sanatate si familie, munca si protectie sociala
amenajarea teritoriului si urbanism, juridica si disciplina, servicii publice, administrarea domeniului public si privat al comunei,
apararea ordinii si linistii publice
PH nr.16/2021
Materialele inscrise in proiectul ordinii de zi pot fi consultate în sediul primariei Comunei Moftin, la secretarul general al UAT. Vă invităm să formulați și să depuneți amendamente asupra proiectelor de hotărâri.
Moftin, 29.03.2021
Convocator
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1858
ROMANIA
JUDETUL SATU MARE
PRIMARIA COMUNEI MOFTIN
Nr. 1542/17.03.2021
ORDINEI DE ZI
-
Depunerea jurământului de către consilierul local supleant- MERKER IOSIF, din partea FDGR, validat prin Incheierea nr. 211/24.02.2021, pronuntata de Judecatoria Carei in Dosarul nr. 466/218/2021, comunicata cu Adresa nr. 1427/12.03.2021
-
Proiect de hotarare nr. 13/17.03.2021 de modificare a HCL nr. 57/30.10.2020 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Moftin
-
Proiect de hotarare nr. 15/17.03.2021 privind aprobarea inchirierii unui spatiu cu destinatia farmacie, situat in Moftinu Mare, nr. 396, Comuna MOFTIN. Inițiatorul Proiectului de hotărâre este primarul Comunei Moftin
-
Diverse
Comisiile de specialitate cărora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotărâri:
-
Comisiile de specialitate
Numarul proiectului de hotărâre
agricultură, activități economico – financiare,
protectia mediului si turism
PH nr. 15/2021
activitati social culturale, culte, invatamant, sanatate si familie, munca si protectie sociala
amenajarea teritoriului si urbanism, juridica si disciplina, servicii publice, administrarea domeniului public si privat al comunei,
apararea ordinii si linistii publice
PH nr.13/2021, PH nr.14/2021, PH NR. 15/2021
Materialele inscrise in proiectul ordinii de zi pot fi consultate în sediul primariei Comunei Moftin, la secretarul general al UAT. Vă invităm să formulați și să depuneți amendamente asupra proiectelor de hotărâri.
Moftin, 17.03.2021
Anunt licitatie
- Detalii
- Categorie: Arhivă anunțuri (pănă în 2023)
- Accesări: 1692
Pagina 14 din 26