ANUNT

Privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacantă de expert (studii S, treapta profesionala I),

în cadrul SERVICIULUI PUBLIC AL COMUNEI MOFTIN

In baza art. IV din OUG 34/2023 – alin.(2) lit. a) .

COMUNA MOFTIN, Judetul Satu Mare, pentru SERVICIUL PUBLIC AL COMUNEI MOFTIN (domeniu de activitate - servicii salubrizare), CUI 36826535, infiintat in subordinea Consiliului Local Moftin,

  • în temeiul art.17, art.20 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și complectările ulterioare,

  • avand in vedere HCL nr. 3/29.01.2019 privind aprobarea organigramei si a statului de functii din cadrul SP Comuna Moftin

organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacantă de EXPERT (studii S, treapta profesionala I).

Probele de concurs sunt: selectia dosarelor, proba scrisa si interviu.

Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

 CONDITII GENERALE DE INSCRIERE LA CONCURS (art.15 din HG nr.1336/2022):

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

CONDITII SPECIFICE :

- nivelul studiilor: Studii superioare economice absolvite cu diplomã de licenţã;

- vechimea minim 6 ani si 6 luni în specialitatea studiilor; In cazul in care, la concursul de recrutare nu se vor inscrie candidati care sa indeplineasca aceasta conditie, vor fi acceptati si candidatii care indeplinesc vechimea in specialitatea studiilor de 3 ani si 6 luni.
- constituie avantaj experienta in utilizarea programelor informatice de contabilitate publica.

- să fie apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei.

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune la sediul primariei un dosar de concurs, care va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG nr. 1336/2023

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

  Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la HG nr. 1336/2022.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul de desfășurare a concursului este:

✓ perioada de depunere a dosarelor: 30.10.2023, ora 08.00 -10.11.2023, ora 15,00, la sediul instituției din Moftinu Mic, str. Principla, nr.219, com. Moftin, jud. Satu Mare, 0261875116, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. – persoană de contact -Secretar general Danciu Nicoleta

✓ selecția dosarelor de concurs: 13-14.11.2023

✓ afișare rezultate selecție dosare: 15.11.2023

✓ proba scrisă: 20.11.2023, ora 10.00, la sediul primariei Comunei Moftin

✓ interviu: în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituției

Prevederi legale din H.G. 1336/2022 cu privire la termenele de afișare a rezultatelor la probele de concurs, de depunere și afișare a contestațiilor precum și de afișare a rezultatelor finale:

❖ Art. 47 alin (3) Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea "admis" sau "respins", după caz.

❖ Art. 53 După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă, proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise/probei practice şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

❖ Art. 54 alin (1) În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor verifică îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

❖ Art. 56 alin (2) Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează prin afişare la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

❖ Art. 56 alin (3) Rezultatele finale se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii "admis" sau "respins".

❖ Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

Atribuţiile postului :

I. Activitati financiar - contabile

1.Elaboreaza proiectul anual al bugetului de venituri si cheltuieli , si ori de cate ori este nevoie de rectificare bugetara

2. Face propuneri pentru repartizarea prevederilor din bugetele de venituri si cheltuieli aprobate pe trimestre, precum si pentru retragerea sau modificarea acestora

3. Intocmeste situatiile privind necesarul de credite bugetare lunare pentru cheltuielile de personal, materiale si capital; Tine evidenta creditelor bugetare repartizate si opereaza modificarile ce intervin in cursul anului;

4. Efectueaza inregistrarea documentelor ce privesc cheltuielile, veniturile si a tuturor operatiunilor economico-financiare in evidenta contabila, potrivit planului de conturi si a instructiunilor de aplicare aprobat prin OMFP nr. 1917/2005, actualizat

5. Tine evidenta la zi a drepturilor salariale si a veniturilor din salarii pentru salariati, intocmirea si verificarea statelor de plata a salariilor, fiselor fiscale pentru salariati, a inregistrarii si achitarii obligatiilor de natura fiscala legate de acest aspect, intocmeste lucrarile privind plata drepturilor salariale si altor drepturi de personal pentru salariati;

6. Analizeaza legalitatea si necesitatea actiunilor si operatiunilor cuprinse in documentele de cheltuieli si corecta lor incadrare pe subdiviziunile clasificatiei bugetare; Urmareste modul de executare a bugetului de cheltuieli si propune masurile de luat pentru respectarea disciplinei financiare;

7. Conduce contabilitatea tuturor activitatilor entitatii publice locale,in conf. cu prevederile Legii nr. 82/1991, actualizata. Asigura si raspunde de pastrarea si intocmirea dosarelor si registrelor contabile, pe care le inventariaza si le preda la arhiva institutiei

8. Organizeaza si conduce evidenta contabila privind materialele, obiectele de inventar, mijloacele fixe; Organizeaza, potrivit prevederilor legale, efectuarea inventarierii valorilor materiale si banesti; Raspunde de regularitatea si legalitatea lucrarilor de inventariere, de verificarea rezultatelor inventarierii, de intocmirea formelor legale de scoatere din evidenta contabila prin intocmirea referatului de specialitate ce va sta la baza proiectului de hotarare initiat in acest sens, care va fi supus spre dezbatere CL

9. Organizeaza si conduce evidenta contabila privind decontarile cu furnizori, creditori si debitori, precum si a altor operatiuni;

10. Intocmeste situatiile financiare  trimestriale si anuale si contul de executie ;

11. Calculeaza drepturile prevazute din fondul de asigurari sociale si cele aferente concediilor de odihna, conform dispozitiilor legale;

12. Intocmeste si depune lunar declaratiile privind contributiile aferente salariilor;

13. Prelucrarea documentelor primare din contabilitate,

14. Intocmeste si transmite organelor de drept raportari statistice privind realizarea indicatorilor de munca si salarii;

15. Verifica deconturile privind drepturile de deplasare pentru personal si intocmeste dispozitii de plata/incasare catre casierie;

16. Programeaza la trezorerie pe baza referatelor aprobate de ordonatorul de credite sumele ce urmeaza a fi ridicate in numerar;

18. Verifica incadrarea pe subcapitole, titluri , aliniate in prevederile bugetare aprobate si vizeaza ordonantarile de plata pentru sumele inscrise la plata.

19. Analizeaza disponibilul din extrasele de cont pentru incadrarea acestuia in limita creditelor bugetare deschise;

20. Intocmeste si depune lunar declaratia privind existenta datoriilor ;

21. Asigura transmiterea documetelor privind efectuarea platilor de bunuri si servicii aferente activitatii SP

22. Intocmeste situatia privind cheltuielile de personal;

23. Raspunde de utilizarea corecta a creditelor bugetare in conformitate cu prevederile OMFP nr. 1792/2002, actualizat.

24. Conduce evidenta contabila a tuturor creantelor bugetului local provenite din taxe speciale, penalitati, alte venituri

25. Tine legatura si colaboreaza cu auditorul intern;

26. Intocmirea situatiilor si deconturilor fiscale lunare intocmite in termenele legal stabilite, intocmirea situatiilor de raportare fiscala, inclusiv a bilantului contabil si a situatiilor financiare anuale si depunerea lor la autoritatile financiare si fiscale.

27. Sustinerea lucrarilor financiar contabile in fata organelor de control.

28.Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii nr.82/1991, actualizata, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;

29. Realizeaza achizitiile de bunuri, servicii, lucrari. Controleaza si urmareste modul de realizare a achizitiilor publice, derularea contractelor de achizitie .
30. Completarea si transmiterea datelor in Registrul general de evidenta a salariatilor, cu respectarea Hotararii Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor

II. Activitati specifice serviciului de salubrizare

  1. activitati specifice domeniului resurse umane,

  2. va asigura relatia cu AFM, OIREP, ANRSC, Serviciul de colectare deseuri Doba, alte organizatii si institutii,

  3. Va intocmi contractele de salubrizare cu persoanele juridice, contractile de comodat pentru pubele

  4. va intocmi situatii statistice ,

  5. va face parte din echipa SCIM,

  6. va fundamenta pretul serviciului de salubrizare , va semna Raportul de specialitate pentru Proiectul de hotarare privind taxele de salubrizare


III . Alte activitati

4. - respecta si indeplineste cu strictete normele PSI si protectia muncii.

5.- Respectarea si aplicarea Regulamentului intern, ROF si a tuturor actelor si normelor legislative in vigoare inclusiv a procedurilor aplicabile la nivelul unitatii

6.- Îndeplineşte alte atribuţii prevăzute de normele în vigoare sau stabilite de Sef serviciu în domeniul său de competenţă.

BIBLIOGRAFIE

1. Legea nr.82/1991- Legea contabilitatii republicata cu modificarile si completarile ulterioare

2. Ordinul nr.1792/2002- norme metodologice privind angajarea , lichidarea , ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, actualizata,

3. OMFP nr.2634/2015 privind documentele financiar contabile, actualizata

4. CAPITOLUL II, VIII, XVI din Ordin MFP nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, actualizat,

5. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

6. Legea nr.101/2006 serviciului de salubrizare a localităţilor, republicata, actualizata.

Nu se acceptă depunerea de dosare incomplete.


STATISTICI

  • Utilizatori 1
  • Articole 248
  • Afișări articole 606661


DATE DE CONTACT

Moftinu Mic, jud. Satu-Mare, Romania (UE)
Strada Principala, nr. 219
Tel: 0261 875 116
Fax: 0261 875 116
Luni - Vineri: 08.00-16.00
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.